Wednesday, January 9, 2013

Unexpected gift?!

Huhu,
Sesampai je hostel tiba-tiba nama kena announce, pergi office hurm sensei sana tertanya-tanya barang yang sampai tu aku punya kah? aku, heh! what the hell? bila masa aku ada order barang? but ambil je dengan terpinga-pinga. Bila buka, k I know it was from somebody that I always fight with!

Its not like I dont appreciate, but heyyy since 2 years ago pernah minta dengan dia but now aku stop minta because I know I just need to buy it for myself. And. I already know, if minta dengan dia sampai kucing bertanduk pun tak akan dapat. Ouh btw the 'gift' is a Chelsea jersey which aku dah lamaaaaaa sgt nak cari siap bermintak-mintak dengan adik, but still tak jumpa. Yelah, nama je fan Chelsea tapi jersey pun tak ada.

But the thing is, i just dont like the jersey although i just found out that the jersey cost about US$83.10!!!including delivery costsabout 7600¥++, RM230++!!! Apa yang aku tak puas hati is name sticker kat belakang dah betul dah but then tiba-tiba num 10? antara number yang aku tak pernah minat, I know he said number 10 tu maestro kottt but kalau ye pun nak letak num 10, letak je lah nama player, ini nama sendiri but tiba-tiba number yang memang tak suka. Heh! i know sound budak- budak. See! this is what happen when ada orang gatal-gatal nak beli apa yang kita memang nak. So tak pasal-pasal, i feel guilty because I know i dont like it so kena bayar dekat dia as I dont want it to be a gift! plus though the size is S but hey, as like I can wear the jersey only without any pants. It just like one piece dress dah! hahaha!

heh! but at least I think Ive got baju untuk malam pertama, blue blue chelsea jersey one piece dress.

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com