WHOAA!!!
How come I don’t know
about the movie of STREET FIGHTER!!!!!
Hurm..i just
found the movie last Sunday..when I was totally surprised to see the tittle
when I switched the info of star movie around 5.00 p.m..don’t remember..what I know
It is about game..the tittle made me
feel excited to sit in front the tv..yeah..i love to play the street fighter
game before this..aaaaa…I still remember RYU and KEN..LOVE THEM A LOT..they are
so strong…hahaha..but love CHUN-LI also..
Before that..the
full tittle was..STREET FIGHTER-THE LEGEND OF CHUN-LI…
| selalu gak select player ni..because diorang kuat.. |
| pewwitttt!!!!!gambar sebelah kanan adalah aku 10 tahun lagi..haha |
TERINGIN NAK JADI
MACAM DIE..eh silap..TERINGIN NAK JADI MACAM CHUN-LI dalam cerita tu..boleh aku
belasah SYAHZMAN cukup-cukup..hahaha..dalam seronok cerita tu..tapi sedih siot cerita tu..kesian
chun-li tak dapat selamatkan ayah die..ayah die mati depan mata dia akhirnya..wawawa..part sedih..
![]() |
| my lovely ryu!! |
| yeayy
Tapi ALL OF
CHUN-LI’S ACTION gua bagi 10 stars out of 10!!!
|





2 comments:
Fy! aku pun baru taw pasal movie dekat tv. hari-hari tgk pun tak bosan maa. HAHA
Dalam movie ni ryu baru nak muncul kan, mesti handsome. haha.
aah..tp bler movie bru uh nk kuar..
x saba nye nk tgk ryu..
oh my ryu!
Post a Comment